۶ آبان ۱۳۹۱، ۹:۱۳

سیدی:

نمایشگاه های فصلی مد و لباس در قزوین برگزار می شود

نمایشگاه های فصلی مد و لباس در قزوین برگزار می شود

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین، از برپایی نمایشگاه های فصلی مد و لباس در چند نقطه سطح شهر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طاهره بیگم سیدی در جلسه کمیته تخصصی مد و لباس اسلامی که در محل استانداری برگزار شد اظهارداشت: از بهترین مخاطبین ما در این نمایشگاهها دختران دانش آموز، نوجوانان و جوانان هستند و در این نمایشگاه ها با انجام نظرسنجی از بازدید کنندگان در خصوص نحوه برگزاری، نقطه نظرات و پیشنهادهای آنها را دریافت می کنیم.
 
وی افزود: با احصاء نتایج این نظر سنجی ها، در گام های بعدی با لحاظ کردن نظرات بازدیدکنندگان، سعی خواهیم کرد تا در راستای تقویت اینگونه برنامه ها همت بیشتری داشته باشیم.
 
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین تصریح کرد: انجام هرگونه فعالیت در این راستا نیازمند تعامل دستگاههای مربوطه است.
 
اهتمام اداره کل بانوان و خانواده در برگزاری کارگاه آموزشی ویژه طراحان لباس استان، هماهنگی و آماده سازی مکان نمایشگاهها توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و در اختیار گذاشتن زمین نمایشگاه توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نیز از مصوبات این جلسه بود.
کد خبر 1729170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha